Sprzedaż B2B i B2C

Podejmujemy się dogłębnej analizy sytuacji wyjściowej danej firmy w zakresie podejmowanych przez nią działań marketingowych i sprzedażowych. Dokonamy ich oceny oraz wskażemy potencjalne obszary do poprawy i rekomendację działań do wdrożenia. Podpowiemy, jak lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zamykać więcej transakcji.
Jeśli masz już stworzony proces sprzedaży, to jego audyt oraz analiza poszczególnych etapów pozwoli znaleźć i poprawić jego słabe strony.
Jeśli natomiast nie masz jeszcze zaprojektowanego procesu sprzedaży, to w tym aspekcie także możemy Cię wesprzeć. Pomożemy Ci stworzyć strategię sprzedażową, by pokazać, że Twoje produkty przewyższają konkurencje i przekonać klientów do ich zakupu. W jaki sposób to zrobimy?
Zdefiniujemy grupę docelową i dokonamy jej analizy, określimy unikalne cechy produktu i strategię cen, dokonamy analizy konkurencji, a także stworzymy strategię dotarcia do klientów i metody komunikacji z nimi.
Wspieramy firmy poprzez przejęcie zadań przy zarządzaniu sprzedażą. To, jak zarządzana jest sprzedaż w Twojej firmie, ma największy wpływ na ostateczne wyniki finansowe. Dlatego warto przekazać sprzedaż w ręce profesjonalistów.
Nie ma konieczności, by zatrudniać handlowców – przekazując proces sprzedaży nam, masz gwarancję, że zostanie on zrealizowany w Twoim imieniu przez osoby z odpowiednimi kompetencjami i doświadczeniem
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Możemy pośredniczyć w sprzedaży Twoich produktów. Wspieramy klientów na wszystkich płaszczyznach i etapach sprzedaży zarówno poprzez doradztwo, jak i poprzez:
1. AUDYT I ANALIZĘ PROWADZONYCH DZIAŁAŃ
2. BUDOWĘ PROCESÓW I MODELI SPRZEDAŻY
3. ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Przekazując powyższe zadania i obowiązki związane ze sprzedażą zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmie, zyskasz czas i warunki na inne zadania, co ułatwi Ci rozwój swojego biznesu. My w tym czasie rozwiniemy Twoją sprzedaż.

Chcesz umówić się na darmową konsultację?
Wyślij zapytanie
Usługi sprzedaży
B2B i B2C

Doradztwo w sprzedaży
B2B i B2C

Usługi rekrutacji

Tajemniczy klient

Budowa strategii
zarządzania
